רכישה בטוחה באתר

לקנות בג'ולי ללא דאגות

אתר  "ג'ולי"רואה חשיבות עליונה באבטחת האתר ומשקיע משאבים רבים בפיתוח ושדרוג מערכות האתר באופן שוטף, על מנת לשמור על בטחון המידע ולאפשר חווית קניה בטוחה ומהירה.

כיצד מאובטחים פרטי החיוב ?

בעת ביצוע ההזמנה תועברי לדף מאובטח בפרוטוקל SSL העומד בתקן PCI-DSS ,העומד בתקנים המחמירים ביותר של חברות האשראי לביצוע חיובים בכרטיס אשראי ברשת האינטרנט. שרת הסליקה מנותק לחלוטין משרתי אתר "ג'ולי" ולכן לא ניתן להגיע לפרטי כרטיס האשראי שלך דרך האתר. יתירה מזאת, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים כלל בשום שרת אלא מועברים ישירות לסליקה חד פעמית.

מדוע לקוחה קיימת צריכה להקליד את פרטי כרטיס האשראי בכל רכישה מחדש?

כאמור, לשם הבטחה כפולה, פרטי כרטיס האשראי של הלקוחה אינם נשמרים כלל בשום שרת אלא מועברים ישירות לסליקה חד פעמית בכל רכישה ורכישה.

רכישה ללא כרטיס אשראי, באמצעות PayPal או בטלפון ?

אתר "גולי "מאפשר לבצע רכישה מאובטחת באמצעות חשבון PayPal, ובכך לבצע עסקה מלאה ללא הזנה של פרטי כרטיס האשראי. לחילופין ניתן להשלים את הרכישה בשיחת טלפון עם שרות הלקוחות בטלפון 036336688 בימים א-ה בין השעות 9:00 ל18:00 או ברשתות החברתיות.

משלוחים:

המשלוחים מסופקים לכל הארץ  תוך 1-3 ימי עסקים (ללא יום ההזמנה, שישי - שבת וחגים).
השליח תמיד יוצר קשר טרם ההגעה על מנת לתאם את הגעתו.


החזרות וביטול הזמנות

קנית מוצר בחנות של "ג'ולי" ? אנחנו בטוחים שתאהבי את המוצר ושהוא מתאים לצרכייך.

וגם אם לא, אין בעיה. ב-jolee תוכלי לבטל את ההזמנה שלך ע"י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת support@jolee.co.il או בשיחה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 036336688 או בפנייה בעמוד הפייסבוק שלנו:jolee israel
רק זכרי שעל-פי החוק במדינת ישראל ביטול ההזמנה אפשרי במשך 14 יום בלבד.

חשוב להחזיר אלינו את המוצר בשלמותו ובאריזתו המקורית.
דעי כי במקרה שבו פחת ערך המוצר כתוצאה מהשימוש, יכול העסק לתבוע מהצרכן את שווי הנזק.

בהתאם לחוק, צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה או צ'ט בין החברה לצרכן. ביקש הצרכן לבטל את העסקה, רשאית החברה לדרוש מהצרכן להציג לפניה תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.

אם העסקה בוטלה שלא עקב פגם או אי התאמה בהזמנה, עליך להחזיר לנו את המוצר על חשבונך.

את ההחזרה תוכלי לבצע ע"י:
1.בקשה לאיסוף מבית הלקוח – תאמי זאת מול שירות הלקוחות של ג'ולי במייל support@jolee.co.il  ואנחנו נשלח אלייך שליח לאיסוף ההחזרה. שירות זה כרוך בתשלום. (35 ש"ח) 
2.החזרה עצמית למחסנינו – בכתובת: נחשון 12 פתח תקווה. יש לתאם מול שירות הלקוחות שלנו את מועד ההגעה לצורך החזרה. אין להגיע ללא תיאום מראש! 
3. משלוח עצמאי באמצעות דואר ישראל או כל חברה אחרת לכתבות נחשון 12 פתח תקווה.

ומה קורה לאחר מכן? 
עם קבלת הודעת הביטול, שירות הלקוחות שלנו יצור עמך קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלי לבחור בין:

  • קבלת שובר קנייה לאתר בגובה 100% מהמחיר ששילמת עבור המוצר, דהיינו החזר מלא.

לבין

  • החזר כספי תוך 14 יום מהודעת הביטול  (מותנה בהחזרת המוצר) לאמצעי התשלום בו שילמת עבור המוצר שהחזרת (למשל החזר כספי לכרטיס האשראי שלך), בניכוי 5% (ולא יותר מ-100 ₪) מהמחיר ששילמת עבור המוצר. (כחוק) 

שימי לב! לא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר כאמור לעיל בתיאום מראש בהחזרה עצמית או באמצעות שליח.

מוצר פגום?!
היה וקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת בפועל, אז אנחנו קודם מתנצלים על-כך. אנא, הודיעי לנו באופן מידי במייל לשרות הלקוחות שלנו support@jolee.co.il על כך שקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת. אנחנו נדאג לתאם עמך את החזרת המוצר הפגום  על חשבוננו ולהחליפו מידית.

לביטול הזמנה לחצי כאן